![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Ja tack, det skulle vara väldigt roligt att få prova. Jag tror att jag kommer att ha stor användning för det. Skicka gärna filen till mats.hemming(at)live.se om du vill. Jag tar tacksamt emot allt som underlättar jobbet i RE. ![]() Det är över 10 år sedan jag sist byggde något i den editorn, men i och med Open Rails så känns det aktuellt igen. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Och du får gärna skicka över dina fina marktexturer till mig!
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hultsfred nästa!
Under helgen tänkte jag påbörja konstruktion av Hultsfreds stationsområde. Landskapet har tagit form och det är princip bara träd och alla hus i Hultsfred stad som fattas. Det är för tillfället ca 14 minuter körning, med färdigdetaljerad miljö från Vimmerby till Hultsfreds infartssignal. I den här takten är vi inte långt ifrån ett släpp! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Granders
![]() Tjusigt som bara den. Vilken utsökt landskap och tågen. Lycka till med rutten och tågen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |