![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
1: villan har jag samma problem/fel med, men dem funkar ändå i spelet. Det borde bara vara att ta bort taggen "nightmode" i configen.
2: Har du provat ladda hem uppdateringarna till kontaktledningspaketet? Vet ej om det hjälper just dedär, men prova, återkom annars ![]() 3: Problemet gäller alla Telefonledningar från STW. Dem funkar ändå, men vill du bli av med meddelandet, ta bort taggen "height-range" från configen. Har inte påverkat funktionaliteten på saker jag gjort de på. Hoppas det funkade, säg till annars! ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Här kommer ett bra tips via mig från LAn. Nästan samtliga av "mpo:s" kan fixas lätt, villa, grannhusen m fl. Gå in i config, leta rätt på "nighmode", skriv dit ett "t" så nighmode blir nightmode. Fungerar bra i tolvan.
Det finns många fina objekt av mpo i tågskivorna. De flesta kan lätt fixas på det här viset. Tacka LAn. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Tack så mycket Jockes, nu fungerar luftledningspaketet
![]() ![]() Nils: Jag har inte testat din lösning angående mpo:s objekt, men det får bli imorgon ![]() Tack för snabbt svar iallafall ![]() ![]() ![]()