![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nu hänger jag inte riktigt med ? Jag använder STLMotorVehicle som "Basskript" till spårvagnarna men likt fbnt lastar dom passagerare även om dörrarna är stängda eler "dörrlös" sida vänd mot perrongen ?
Jag kommer snart att ladda upp M25 som väl är den mest "sofistikerade" jag byggt hittils. Du är välkommen att testa och se om något kan förbättras. Du vet var jag finns !
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
"likt fbnt lastar dom passagerare även om dörrarna är stängda eler "dörrlös" Funktionen är inte implementerad ännu och har aldrig funnits i STL Script Library. Jag hade bara ett förslag, att man kanske kunde lägga in funktionen där.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2014-01-09 klockan 10:00. |
|
![]() |
![]() |