![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kul att man lyckats få med sig runt fyra pers i en tågmupp tur till Bergslagen nu under jullovet! Längesen man använde kameran nu, så lär ju behövas... Dessutom alltid kul att upptäcka nya marker, särskilt kring gruvorna där
![]()
![]() |
#2 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vilka blir det och när sticker ni ut?=) Jag är sugen på att komma ut igen, och att upptäcka sträckorna i Bergslagen vore kul.
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Annars hade jag grymt gärna hängt med, men men, så är det ibland =)
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() EDIT: en bild ![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2013-12-31 klockan 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ville prova ha en hemsida, får ge det ett år och se hur det blir, enbart gjort i FrontPage 2003, är väldigt modern av mig
![]() Observera att alla länkar inte funkar (har problem med Hyperlänkar, så är inte mycket som funkar i FrontPage 2003 haha). www.jowahlen.se
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |