![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vem ska vinna månadens simulatorbild december? | |||
Totte - Trollhättan station |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 46.67% |
Koolo - Godståg i vinterlandskap (notera att endast EN av bilderna är ett bidrag!) |
4 | 13.33% |
Ekankal - Rälsbuss i Kallahacka |
14 | 46.67% |
Ursus94 - Smalspårigt åntåg vid julig hållplats |
2 | 6.67% |
ADDE - Falun C |
1 | 3.33% |
Stina - Julmarknad |
5 | 16.67% |
Pierre - Jul i Teltow |
4 | 13.33% |
Bönan - Midvinternatt på Dalabanan |
6 | 20.00% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 30. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Hej alla trainerz!
koolo här.. eller bigingo som jag kallar mig borta hos auran "down under".. Fråga min inte varför det blev koolo här.. för det kommer jag inte ihåg... I alla fall, såg posten först nu den 11/12-2013 och Ja, lite sent kanske och lämna in nu.. men här är en liten julbild eller två från ett snölandskap i en av mina järnvägsrutter.. Håll till godo och.. God Jul och Gott Nytt År alla Trainerz Mer bilder på mína rutter kan man se hos Flikr.com http://www.flickr.com/photos/109551136@N07/sets/ ![]() varför inte en till.. ![]() Senast redigerad av koolo den 2013-12-11 klockan 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vilken bild är det bidrag? Reglerna säger 1 bidrag/person!
![]()