![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Målet uppnått, så nu blir det spännande att se hur det sluta .
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Det intressanta att se blir ju om vi får i hop till några "stretch goals" för att på så sätt få en ännu bättre simulator om ett år.
Med andra ord, har ni inte bidragit ännu, fundera på att köpa en julklapp till er själva med leverans inför nästa jul.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Vad betyder det här?
Interlocking Towers / Track Blocks (UK: Signal Boxes) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Förresten, vilken summa gör så man får både spelet (box) och kan beta-testa det? Har inte riktigt förstått det där... ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Ja, jag pytsade till slut in pengar jag också.... det blev 50 australiska dollar och alltså "trainz crew" nivån med full version i nerladdningsversion om jag begriper det hela rätt.
Jag funderade på att gå på boxen som Jockes snackade om men det känns onödigt att transportera plast över halva jorden när man kan få ner filen direkt i burken liksom. Har inte haft boxen på de två senaste versionerna av Trainz faktiskt utan kör digital nerladdning sen 2010:an. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag tänker på det alternativet som kostar 100 AUS. Eftersom jag vill ha spelet i en ask så måste jag lägga till 10 AUD för transport. De där alternativen för 8000 AUD, cirka 50.500 SKr, gick fort. Det finns tydligen en del Trainz användare som har gott om pengar. Var det någon härifrån?
Fortfarande ingen som vet vad Interlocking Towers / Track Blocks (UK: Signal Boxes) betyder. Har det att göra med att bland annat kunna köra tåg åt bägge hållen på enkelspår? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |