![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Tänkte lägga upp bilderna jag tog idag här så "allmänheten" får ser dom med.
önskar du mer bilder Lan får du höra av dej så löser jag det.(återkommer med dest.på m23, men dem är nästan identiska med M25,M28,M29) ![]() Bilder: 1 M23 hytt snett ovan 2 M23 hytt rakt ovan 3 M5 133 hytt (M5 71 var ej i lämpligt skick att fotografera) 4 Hur M5 71 är målad (där då utan M5 texten ![]() 5 Int. M23 ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2013-11-30 klockan 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
En av dom gav underlag till en trolig, fungerande hytt åt M5
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Stiligt! Visste inte att Chalmerstunneln var så krokig
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Ha, det är inte Chalmerstunneln, det är Rudebeckstunneln
![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
... med min gamla byggteknik, fast jag blir rätt avundsjuk på Bear och hans Substance Designer som är framtidens sätt att bygga modeller.
Men ni får väl nöja er med "gammelfarfars" byggteknik så länge: Saker och ting plockas på min Mustang eftersom, textureras och justeras, ni kan säkert se vad som står på tur framöver:
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Vet känslan ... Är som min texturerings teknik att bara använda paint... Men hur som helst grymt snyggt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Väldigt fint!
![]()