![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Knappt, antalet procent av internetanvändarna som använder IE nu för tiden är rätt lågt då IE jämfört med andra läsare, så som Chrome och Firefox (för att nämna några) är en väldigt långsam webläsare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hur blir det med mina "Favoriter"? Har massor av länkar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Nu använder jag inte (och har sällan gjort, bara på skoldatorerna för att hämta Google Chrome) Internet Explorer, men för mig finns i Google Chrome en liten flik "Importerat från IE:" under "Övriga bokmärken". Om jag inte minns fel får man klicka i ett alternativ när man installerar att den ska importera bokmärken, eller om det är något alternativ i webbläsaren (finns nämligen en knapp som heter importa bokmärken, för bokmärken är väl samma som Favoriter i IE? Prova installera annars, det går ju alltid att ta bort Chrome ifall du inte gillar det
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ja, nu har jag Google Chrome och importerat Favoriter till Bibliotek så nu funkar allt och snabbare. Tack för hjälpen!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-11-30 klockan 20:48. |
![]() |
![]() |