![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vill du hjälpa till & utveckla nåt område? | |||
Jag bor i byggområdet & kan tänka mig bygga nåt där.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 27.78% |
nej , jag bor inte inom området.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 72.22% |
Antal röster: 36. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
![]()
Även jag saknar massor - men framför allt har jag ingen räls. Det kanske du kan fixa tämligen omgående. Jag ser också att du inte bygger i både route och session utan endast i route-läget. Hur konfigurerar du då signalerna?
Men du har verkligen lyckats krympt banan på bredden på ett utmärkt sätt och längden är imponerande. Nisse Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Hisingen
Inlägg: 776
|
![]() Citat:
![]() Men är ledig idag och imon så ska passa på nu redan idag att slänga ihop alla filer som ni behöver ![]() ![]() EDIT 2 : Här finns filerna länke ligger även på Downloads tråden http://www.mediafire.com/folder/52io4r1pla4ic/JIV
__________________
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2013-08-20 klockan 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 106
|
![]()
Tack för släppet av banan. Nu kanske man får @rslet ur vagnen och börja leka med trainz igen och börja samla ihop alla svenska prylar jag förlorade tidigare i år
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Laddat ned det jag saknade från GBGtrams 7 CDPer och det blev ett 500-tal. tyvärr är många behäftade med s.k. allvarliga fel (röda utropstecken) i TS2010.
Dessa finns på de två första bilderna. En hel del går att fixa men de som visas på 3:e bilden klarar jag inte!
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]() Citat:
![]()
__________________
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2013-08-21 klockan 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Hisingen
Inlägg: 776
|
![]()
Tack för uppladdningar av de lokalerna
![]() Har en ide om du alt.tar bort de "allvarliga" felen , asså kuildsen men antecknar dem sedan ladda du ner de igen fast via DLS eller nåt , för mitt är anpassat för TR2009 , som jag skrev i början. Men med tålamod går nog det mesta att lösa ska du se, de här allévägarna ex. är mest inne i de större städerna så de överlever man utan och typ andra mindre saker. På de vanliga vägarna använder jag ofta Street eller Road, de för inbyggda i TRs ![]() ![]() Men för frågor är det bara att fråga eller om annat problem uppstår. Tar gärna emot negativa och positiva synpunkter med. Tänk att de har tagit ca 2år och jobbat på den och de går att köra i timmar på den utan att tröttna ![]() Men förutom trainz, har jag klämt in jobb, fritid och annat så de gick ändå. Allt går bara man vill ![]()
__________________
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Hisingen
Inlägg: 776
|
![]()
De välkända X61orna är populära bland resenärerna i Västra Götaland, speciellt då på Ale och Alingsås pendeln där de används mest. Nu har jag gjort en snabb ommålning (test) för att efterlikna denna. (Är egentligen en tysk: DB BR 423) Testkörs på den uppdaterade versionen av JIV för TRS 2012
![]()
__________________
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2013-11-19 klockan 23:35. |
![]() |
![]() |