![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Karlstad, Sverige
Inlägg: 988
|
![]()
Den glansiga bälgen så är väl knappast problemet att du har samma textur.
Du kan använda samma textur på olika sätt bara du sätter upp det som olika material. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 134
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
![]()
De sitter för tillfället på samma material. Anledningen är att jag inte börjat mixtra med dessa ännu utan bara fixat med texturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 797
|
![]()
Alla objekt måste vara namngivna med lodnivå och namn: 1_0000_namn. Sen måste alla objekt ha material applicerade som är för RW. Ligger under Kuju i material library.
TrainBasicObjectDiffuse.fx är "standardmaterialet" att använda.
__________________
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
Ort: Kristianstad
Inlägg: 763
|
![]()
Har du jobbat mer med modellen? Som sagt behöver du fler vyer eller något annat så säg till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
![]()
Jag tror jag spränger skallen min. Det här med blueprints det är verkligen inte min grej och det hindrar mig från att fortsätta. Den som känner sig sugen på att delta i projektet genom att skapa dessa + scripts åt mig får jättegärna höra av sig. Då kan jag fokusera på att bara göra modellen istället.
|
![]() |
![]() |