| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Jun 2004 
				Ort: Stockholm 
				
				
					Inlägg: 797
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Vad är 299 för tågegenskapskod =P ? De enda som används är 258 och 298 (222 grundtåg används endast om tågdata är ej inmatad med tågdata ska alltid matas in) 
		
		
		
		
		
		
			Retardationskontroll görs till 99% under gång och kräver då en trycksänkning på minst 0,6bar under 5s (+5s tillsättningstid) och sedan att du lossar ut innan du kollar av värdet. Jag vet att ATC även slutar räkna under 25km/h. Hur relevant en R1a är att göra i RW är väl kanske inte det viktigaste men kul att det funkar! När du stannar så ska ATC ge 00 i huvudindikatorn och stannar du efter mottagit ett försignalbesked vänta kör så kommer du få vänta 00 i förindikatorn. Möjligt i RW? Huvudledningstrycket i slutet ska inte understiga 3,5bar men det kanske också är RW's fel när den tömmer HL. Men att poängtera, sjukt bra arbete du gjort  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |