![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
På Hyllie är det inga problem med taket.
Vill du ha en solig eller en mulen? Mvh // McDOZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Ja, solig är ju bra för att det blir ljust och bra, men en mulen har även sina fördelar då onödiga skuggor försvinner och man kan klart se detaljer. Jag skulle helst vilja ha en mulen om det är möjligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ok granders!
Jag brukar köra en runda runt Hyllie så gott som varje dag och kollar alla byggena där. Enkelt för mig att stanna och ta några bilder både soliga och mulna dagar. Jag börjar redan imorron! Mvh // McDOZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
PM:a mig din mailadress så får du en hög bilder imorron!
// DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Lite nytt smått o gott!
![]() ![]() ![]() Vi kan nästan föreställa oss henne i spelet! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fantastiskt! Ser mycket trevligt ut, och passar ju perfekt till Malmö/Öresundsbanan som är på g!
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag håller med dig MickeL!
Vi skall kanske starta en pengainsammling till honom så han inte tröttnar? // McDOZ |
![]() |
![]() |