![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Gomorron!
Toppenbra, Mawkish! ![]() ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-03-16 klockan 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Mycket bra jobbat!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mycket häftigt! Det är tanken på detta tillsammans med Basses svenska motorvagnar som får mig taggad till att ta tag i ruttbyggandet igen
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
JAAA!!!
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Enkelt å simpelt: Awesome
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Det ska väl finnas nån funktion där man kan kvittera bort ett ATC-Besked? jag såg iaf. ingen varnings-ikon i den grafiska förarpanelen...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Må si du imponerer stadig med disse prosjektene dine !
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
Lampa överhastighet tänds vid +5km/h och f2 ton kommer kontinueligt att pipa, vid +10km/h kommer ATC att bromsa dig automatiskt (lampa ATC-broms tänds) med driftbroms som är kvitteringsbar vid +5km/h överhastighet (lampa ATC-broms blinkar). I grunden är det mesta som blinkar kvitteringsbart, gäller t.ex. även hastighetsnedsättningar. Dessa funktioner går att se i videon.
![]() |