![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Du kunna söka direkt i CM, även resultat från DLS kommer upp... När du fått fram önskat asset så är det bara att högerklicka på det och välja "Download" och vips så hamnar den i download-kön och då är det ju bara att trycka start.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Windows 8 och N3v - det låter som en ruskig kombination.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Jag fick liknande fel när jag bytte från XP till Win 7.
Jag skickade ett mail till Auran och fick svaret att gå in i mappen för Trainz och in i bin. Därefter högerklicka på content manager, trainz.exe, Taddaemon och trainz util. Sen egenskaper, kompabilitet och klicka i "kör det här programmet som administratör". Sen funkade allt för mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack för alla tips och råd. Tror mig ha funnit felet nu. Det är inställningar i själva web-läsaren som behöver justeras. I Internet Explorer, Internet settings, options, programs och ställa in vilket program som skall öppna cdp-filer. Något liknande också i Chrome. Så nu fungerar det.
Hälsningar