![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Tack tack! Härligt att du orkade ta dig i mål med rutten trots allt och bilderna ovan talar för sig själva, ser fantastiskt ut!
Förhoppningsvis lyckas man även installera rutten också när du, till skillnad mot vissa tyska rutter, länkar till filer och inte gör de hemska Assets Packs1-10 med mixade filer som skriver över filer kors och tvärs i katalogerna så att inget fungerar efteråt ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Ser dejlig ut!
/æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Takker for alle varmende kommentarer og bilder
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Føler jeg går og slokker småbranner veldig mye nå, ting jeg har glemt fordi det er så lenge siden jeg har jobbet med prosjektet. Hadde sikkert en veldig god plan en gang i tiden, men så glemmer jeg alt og jeg må legge ut litt og litt … bare å beklage seg, men jeg tror det meste er ting folk flest har fra før, så det er ikke "krise"
![]() Manglende småobjekter Mawkish Grindar och staket Mawkish Bangårdsbelysning Mawkish Lofts Pack 1
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Oppdaget to ''hemmeligheter'' for noen dager siden:
![]() I Randsfjorden bak Jevnaker stasjon står det O'C i vannet. ![]() Oppdaget også på kartet at det var et hemmelig sted der hvor det var mange spor. Likner på Drammen stasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jeg ''fløy'' til det stedet der hvor det var mange spor. Er det Drammen mon tro? Isåfall så var det et kjempefint sted.
![]() Er dette Drammen stasjon? ![]() Bro over Drammenselva? ![]() Klikk her for større bilde. ![]() Mot Asker og Oslo? ![]() Enda et bilde av ''Drammen'' (?) stasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2020
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hei. Det er en veldig fin bruksanvisning på nettet som viser hvordan du plasserer tog og vogner.
LINK: https://sites.google.com/a/railsimde...cenario-editor Håper det hjelper, hvis ikke, så si ifra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2020
|
![]() Citat:
Fant det ut, Manglet European locos and Asset pack ![]() Er det mulighet for å få link til ruten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Link til Bergensbanen: https://www.dropbox.com/sh/4zhdadfdx...iIgfGFaxa?dl=0 Husk å laste ned "Thn_Assets191103.rwp" i tillegg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
Hey guys, just wondering if this route will be further updated.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|