![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Provade du starta om internetanslutningsmodem? Om inte då kan det vara nätverkskortet som krånglar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Har inte startat om modemet. Men om mitt nätverkskort skulle krångla, varför försvinner då internet för alla då. Det händer ibland och efter några minuter när min internet i min dator börjar krångla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Vilken Internet leverantör har du,är det flera som är inkopplade ?
/John
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag har 3st bärbara datorer till som är inkopplade via WiFI. De har inga problem med uppkopplingen, förutom en dator som är helt ny som köptes för 2 veckor sedan. Den blir också bortkopplad från nätverket och datorn beteer sig jätte konstigt likt min. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]() Citat:
Jag har 3 st datorer en ps3 och en skrivare kör jag WiFI ,plus en bärbar med Visa i den kör jag WiFI dom andra 3 är kopplade till en D-Link 615, 2 st kör ja Win 7 64 bit 1st Win 8 64 bit jag har Bahnhof som leverantör 10 Mbit fungera utmärkt
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |