![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Bygget med blåa linjen är påbörjat nu!
Har idén att när samtliga banor är klara merga ihop de till en bana. Samtliga stationer (utom Fridheimsplan, T-Centralen och Kungsträdgården som kommer sättas ut på den "slutliga", ihopmergade banan) är utplacerade och namngiva och den första "etappen" av spårläggningen är påbörjad! Håller just nu på att lägga spår och växlar vid Hallonbergen norrut (med tunnelförbindelsen mot Rissne). Bilder kommer så snart det finns något att visa... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag fick hundratals bilder av Bengan när jag höll på, på bl.a. Vällingby, Kista, Akalla, Hallonbergen m.m. Om dom är intressanta så pip till!!!!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack gärna, Lan! Allting är välkommet! Skulle nog passa perfekt som texturer till en framtida repaint... Glömde tillägga att stationerna endast var utplacerade på Akallagrenen. Alltså återstår Rinkebygrenen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
OK Josu.
jag skall försöka "klämma" in dom i min Dropbox så mejlar jag dig länken och du mejlar mig tillbaks när du hämtat dom! Hoppas Bengan är med på detta? Annars får i väl mötas inför "skranket" ![]()
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inga problem.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Okej, ikväll vid 5-6 tiden ska jag ut och fota texturer i Kungsträdgården, Rådhuset, Västra skogen och Huvudsta.
![]() Jag tar med en vän som jag känner så jag känner mig trygg när jag fotar. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Gruppsamtal med Tågkompaniet och Josu för att diskutera t-banerutten!
![]() |
![]() |
![]() |