![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Har installerat TS 2012 med framgång och lyckats installera min Svensk cab-bana med viss framgång. Banan har anor sedan 2006. Trots detta är den körbar, men ser ut som om den drabbats av våldsamt krig eller skogsbrand.
I banan vimlar det av gamla objekt, många tio år gamla. Dom vänder Trainz ryggen åt och varnar för Trainz-build-numret. Jag har läst i en tråd, som jag givetvis glömt bort, att detta kan man åtgärda – men hur? Finns det någon trevlig trainzare som kan förklara hur man gör på min låga nivå och var jag hittar trådändan? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Pröva att ändra "datumet" på rutten till ett sommar datum, dock så behöver du göra det för varje session som du skapar men det tar ju bara någon minut
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Nu är hela vintern räddad för din del, Nils, Gul Jod! ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]() Citat:
Och Gott Nytt år Nisse ![]()
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2012-11-11 klockan 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jul 0ch nyår är räddade. Tack LAn och Baloo406.
Nisse |
![]() |
![]() |