![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Hej
Hade några problem i början som jag skriver här nere. Men jag har Windows 7. Sen måste du ha minst 2 gb minne för att den ska fungera. ----------------------------------------------------------------- Ett litet tips ni som har problem att få igång simulatorn. Kan bli att direkt när man startar så kraschar spelet. Mitt problem var då i kontrollpanelen-användarkonton- och ändra inställningar för user account control. Jag hade ställt den i standardläge men den måste vara längst ned för att tågsimulatorn ska starta överhuvudtaget har jag märkt. De skriver de även det i deras forum. Det är väl för att Microsoft inte godkänt programmet i windows 7 antar jag. PS testade pursche knep nedanför att högerklicka och köra som administratör i user account "standard" men det gick inte för mig då inte för mig. Fick direkt krasch så jag ändrade tillbaka user account till längst ned igen Ds |
![]() |
![]() |