![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tackar för upplysningen Knud, är ju lite nedslående att det inte längre fungerar som tänkt.
Jag har dock en variant som borde fungera tills de har fixat språkstödet. Det är att byta ut ett av de existerande språken till svenska (eller danska för din del). Borde fungera men risken finns att lok och rutter har språkstöd på det språket och då blir det lite tokigt. Engelska ska man dock inte byta ut eftersom det är språket som RW faller tillbaka på om det inte finns någon översättning. Arbetet med svensk översättning går dock vidare och förhoppningsvis har de snart fixat språkstödet. Meddelandet skickat till railsimulator.com /æ Senast redigerad av KMW den 2012-09-28 klockan 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Då har vi passerat ett par ytterligare milstolpar.
Över 2000 texter översatta samt att samtliga 2497 texter nu har påbörjats av någon. Väntar nu på att få svar på de 350 texter som ligger ute hos olika forummedlemmar för översättning. Sedan samlar vi ihop de luckor som finns och tar dessa i en vända nummer två. Just nu är det 74 texter som har lämnats tomma av det som returnerats från översättare. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu har första vändan fullbordats och jag har sammanställt de luckor som återstår.
Ni som har hjälpt till tidigare har precis fått filen med de återstående texterna så att vi kan hjälpas åt fixa dem. Vill någon annan hjälpa till är det bara att skicka mig ett mail (kmw@nklj.se). /æ |
![]() |
![]() |