![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Suck. Passerade en signal i stopp, luften tog slut.
![]() Fick lära mig att kompressorn går bara på 50% när loket är på tomgång. Man få sätta 'fram och backen' i neutral och lägga i gasläge 1.... men då kan man inte använda elbromsen den tiden. ![]() Jag fick också varmgång i ett hjullager i slutet av sträckan. Kanske att 70 miles var lite för fort för vagnarna. inga svenska hjullager där inte. ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Pursche... Du vet om att det är lite annorlunda körteknik på de amerikanska tågen och de små pluttarna du kör, va?
![]() Nej, har man tömt huvudledningen på de där schabraken är det bara att stanna och vänta till man fått i luft igen - och varför skulle du vilja använda den dynamiska bromsen då? ![]() Vad jag läst så kommer varmgång i hjullagren att komma upp sporadiskt, men ska vad jag förstått kunna gå att stänga av.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag vet jag vet. Jag är bara inte van vid att en simulator simulerar detta.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! är det värt 264:- i svensk valör ?
/John
![]() |
#5 |
Medlem