![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är bara att bita ihop, för tids nog kommer du ta dig igenom även denna perioden av livet. Och då som en starkare människa =)
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Körtiden sprack idag, fick stanna 45 minuter tidigare än jag hoppats på. Det gör att morgondagens körtid spricker totalt, så att jag inte lagligt kommer hem till helgen! Blir ytterligare en helg hemifrån. Jaja, jag får skylla mig själv som var korkad nog att dra ut på fjärren
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
(Utgår från att det är lastbil (har för mig att du får köra sånt))
Mycket roligare då med försvarsmaktens kör/vilotider, lite mer frikostiga i hur mycket man får köra och när ![]()