![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Ort: Järfälla
Inlägg: 135
|
![]() Citat:
Till att börja med, uppstår problemet i eller utanför TS12? Om det är i TS12, har du lyckats öppna Content Manager? I så fall, kan du ladda ner något? Om inte, kör en "Network Diagnostics" (i File-menyn). Om det är utanför TS12, vad är det du försöker göra då? En skärmdump på hur felet ser ut skulle vara till hjälp, likaså vad resultatet av ev Network Diagnostics visar (klicka på "Details..." på fönstret som öppnas när du kör det). |
|
![]() |
![]() |