![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 1 131
|
![]()
Hej Bengan.
Om man gör ett speciellt treskens spår, som bara består av den trejde skenan, så bör inte det bli några problem med sliprarna. En sak som kommer att skapa problem är dock vägövergångar, särskilt de med bommar, för de kommer bara att reagera på tåg på det ena av de två spårviderna. /Lars Citat:
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur används dynamiska spår? | Perre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2005-02-05 11:26 |
Stockholm C. Spår 2. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-02-12 16:40 |
Stockholm C. Spår 6. | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-02-10 22:55 |
Stockholm C. Spår 3. | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-02-10 21:46 |
Stockholm C. Spår 1. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-02-10 21:33 |