![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
I Content Creator Plus som jag editerar i finns inga färgade rutor.
Du får gärna skicka allt du har som du tror kan hjälpa och jag kan hantera. ajonsson@swipnetse är adressen. Ja jag heter förresten Anders... Tack för din tålmodiga support, Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Jag kan skicka dig en version som funkar för mig, fast jag kör i trainz 2009. MEN du måste ladda ner lAns Y6 modeller härifrån , jag använder nämligen deras enginespec. om länken inte funkar så kan du söka på Y6 generationen
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() Senast redigerad av legotrainzman den 2012-07-08 klockan 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för ditt tålamod!
Inte säker på att jag begriper allt vad du säger (nybörjare som sagt) men är beredd att pröva allt. Skicka du! Det blir dig jag plågar med dumma frågor. ![]() Trevlig kväll, Anders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
ajonsson@swipnet.se ska det vara, glömde en punkt, sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Så nu har jag skickat dom
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Spännande att se om ni lyckas "omvandla" allt RÖTT med nån editering, håller på att bli skogstokig på Trainz2012 just nu.
|
![]() |
![]() |