![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Hej Bombardier Train!
Det ser ut som att det är en fin rutt du byggt, ser fram emot att pröva den! ![]() Dock fungerar inte länken i den bifogade readme filen till "MSTS Update" , skulle vara tacksam om du eller någon annan kunde posta en annan länk så man kan ladda ner uppdateringen. Ha d gott. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nu förstår jag iallaflal varför det står access denied när man ska kopiera filer med install me, Man måste ange Kör som administratör och då blir det så här, Inte en fil kopieras ifrån Japan 1, 2 och vad det är där filerna som behövs för rutten ligger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har samma problem, I'm on Vista!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oj vilka bekymmer ni har fått! Jag har flera gånger skrivit till alla ruttbyggarna att INTE använda installme.bat. Denna fil funkar senast till XP och inte senare.
Win 7 Ultimate klarar installme.bat. Jkriste skrev om det. Till Bombardier Train, var snäll och ändra så att installme.bat inte är med.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-06-28 klockan 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Bat-filen fungerar iaf hos mig, med Windows 7 pro 64 bitar, annars hade jag inte släppt rutten...
![]() |
![]() |
![]() |