|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
Uppdatering 1.3! Nu är fler fel fixade och spårplanen är dessutom uppdaterad med bl a Klenshyttan mötesstation!
![]() http://speedy.sh/KGZJw/Hallsbergsfjarren-T12-1.2.rar
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2013
Ort: Uppsala
Inlägg: 11
|
Hej !
Har någon möjligtvis uppdateringen till Hallsbergsfjärren liggande ? Det verkas som om uppladdningstiden på filen har gått ut.... Med vänliga hälsningar Stefan |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2013
Ort: Uppsala
Inlägg: 11
|
You´re the man !
Tack för hjälpen ! /Stefan
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Et=Eskilstuna, , Sweden.
Inlägg: 136
|
Hej Bönan har du uppdatera Hallsberg till dagens Tågplan T13 som gäller
2012-12-09 - 2013-12-14 och Dubbelspåret är klar Motala C - Mjölby Jag hoppas på ett positivt svar Hälsningar Kenta978
__________________
K.A |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
Nej, det har jag inte gjort, men det är troligtvis på gång.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Orsa
Inlägg: 111
|
Jag och Bönan håller på med det arbetet, just nu är vi klara med snabbtågen Göteborg-Stockholm och omvänt samt alla tåg mellan Stockholm-Karlstad/Arrvika och Oslo.
__________________
MVH Jonathan
|
|
|
|