![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Hur gör ni med fetstil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Precis ovanför där man skriver ett inlägg finns det tre bokstäver. B, I och U. Mellan rubriken och där du skriver inlägget.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jaha, så ni har verktygsruta. Det har inte jag enligt bilden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Hur gammal är den här rutan egentligen? Musei-objekt?
Du får försöka fixa en ny, det kan ju kanske bli trevlig läsning i Forum. Lycka till. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Totte: Gå in i Kontrollpanelen och välj "Redigera alternativ". Scrolla sedan ner till "Övriga alternativ".
I listan bland redigeringsgränssnitt ska du välja "Utökad - WYSIWYG". Spara sedan ändringen. Nu borde B I U synas i textrutan. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2012-05-30 klockan 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej Totte! Tror jag hittat felet. Gå in under "Kontrollpanel", sedan klicka på "Redigera alternativ" under Inställningar & alternativ. Bläddra ner till rutan om "Övriga alternativ", och i första rutan bör det stå "Enkel redigering - en enkel textruta", ändra detta till den i mitten eller den längst ned. Förstår du inte, ska jag visa med bilder!
![]() Lycka till! //Jocke
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jocke och Bombardier Train, Tack! Nu blev jag nöjd.
|
![]() |
![]() |