![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
är rejält just nu, som ni ser på bifogade bild! De röda mapparna är relativt klara stationer med alla mått justerade och passagerarköerna ordnade m.m.
De bockade mapparna är påbörjade stationer, tunnlar och annat som är under arbete och dom gula är förberedda för framtida attacker! Som ni kanske fattar är detta inget man snyter ur näven en Torsdagkväll utan det kommer att ta lååååång tid att fullfölja om det ens blir av??? Just nu ligger prioriteten på Ankomsttavlorna och Signalerna som Svenolov och josu skall försöka greppa skriptmässigt. Sen finns massor av frågetecken som jag inte klarar ut, t.ex. Ropsten Tunnel som verkar ha en takhöjd på 10 m och mycket annat. Men detta projekt blir s.a.s. på "löpande räkning" så det får väl ta den tid det tar! Att ha ett 30-tal stationer till sitt förfogande utan att veta ett dyft om hur och vilka som passar var och hur dom ser ut är något frusterande, men om ni inte hjälper till så kommer hela detta projekt att kollapsa och underteckad övergår till något annat!!!!!!! ![]() Jag trodde det var många som ville ha Stockholm Tunnelbana, men det kanske var en missbedömning ![]() Jag tar en liten s.k. time-out så får vi se vad som möjligen händer!?
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-05-03 klockan 20:07. |
![]() |
![]() |