Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-20, 18:11   #1
hampus123
Medlem

Reg.datum: Mar 2011
Skicka ett meddelande via Skype™ till hampus123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier Train Visa inlägg
Känns som man inte kan lita på någon längre...
Och det kom du på nu? Fan har du varit hela ditt liv? legat i ide med en björn eller?
Gammal 2012-04-20, 18:35   #2
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Reg.datum: Nov 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hampus123 Visa inlägg
Och det kom du på nu? Fan har du varit hela ditt liv? legat i ide med en björn eller?
Känner du dig smart och tuff när du håller på så där?
Du har haft väldigt dålig attityd gent emot folk på forumet av och till under en längre tid.
Skärp dig eller så blir du nog också bannad skulle jag tro.

Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2012-04-20 klockan 18:38.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 19:23   #3
hampus123
Medlem

Reg.datum: Mar 2011
Skicka ett meddelande via Skype™ till hampus123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson Visa inlägg
Känner du dig smart och tuff när du håller på så där?
Du har haft väldigt dålig attityd gent emot folk på forumet av och till under en längre tid.
Skärp dig eller så blir du nog också bannad skulle jag tro.
Ja jag känner mig jävligt cool! Känner mig som en gangster från bandidos!
Gammal 2012-04-20, 20:37   #4
Emmy
Medlem

Reg.datum: Feb 2012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hampus123 Visa inlägg
Ja jag känner mig jävligt cool! Känner mig som en gangster från bandidos!

Cool? Nä det är du knappast du beter dig ju som värsta tönten, Moralkärring hit och moralkärring dit så skriver du gång på gång.

Men ja ja nog med detta nu, nu ska vi vara trevliga.

Senast redigerad av Emmy den 2012-04-20 klockan 20:44.
Emmy besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 21:49   #5
Schulz
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Schulz
Standard

Lägg upp bilder på er själva, så kanske man kan förstå att ni inte är schizo. Bara ett tips för er bekräftelse.

Verkligen lågt att skapa flera användare och bete sig lite random med hjälp av dessa. Vad vill man få ut av det egentligen?

Nej, det är inte många man kan lita på. Tacka vet jag det "gamla" gardet med lokföraryrket som arbetstitel som kan behärska sig i lugn och storm.

Nu består 70% av trådskaparna/kommentarerna av yngre förmågor som inte riktigt hänger med i svängarna. Finns givetvis äldre användare som heller inte är med i leken, som heller inte kan bemästra den.

Ang. Troian. Jag hade inte direkt skrytigt om sin familjs halvt tragiska utgång (om man egentligen kan kalla den tragiskt, förutsägbart möjligtvis). Det är givetvis tråkigt med självmord, men vad hade det vart i jämförelse med någons barn som har svår cancer eller en familj som gått bort genom en tragisk bilolycka. Din far tog som så många andra brukar göra vid liknande tillfällen, till flaskan som hjälpmedel för att klara av sorgen. Det är en bedrift att sluta med detta, så det ska han vara tacksam för att han kommit ur.

Men igen, varför skriver du i ett av dina första inlägg på det här forumet om din far och mor? Det verkar som du vill ha medveten uppmärksamhet för detta. Jag antar att detta är i nivå med sandlådan. Uruselt! Ingen tycker synd om någon som själv går och skryter om något personligt som är tragiskt!

Man skulle kunna tro att du är 10 år. Eller, är du det kanske?
Gammal 2012-04-21, 00:18   #6
_gege
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Schulz Visa inlägg
Lägg upp bilder på er själva, så kanske man kan förstå att ni inte är schizo. Bara ett tips för er bekräftelse.

Verkligen lågt att skapa flera användare och bete sig lite random med hjälp av dessa. Vad vill man få ut av det egentligen?

Nej, det är inte många man kan lita på. Tacka vet jag det "gamla" gardet med lokföraryrket som arbetstitel som kan behärska sig i lugn och storm.

Nu består 70% av trådskaparna/kommentarerna av yngre förmågor som inte riktigt hänger med i svängarna. Finns givetvis äldre användare som heller inte är med i leken, som heller inte kan bemästra den.

Ang. Troian. Jag hade inte direkt skrytigt om sin familjs halvt tragiska utgång (om man egentligen kan kalla den tragiskt, förutsägbart möjligtvis). Det är givetvis tråkigt med självmord, men vad hade det vart i jämförelse med någons barn som har svår cancer eller en familj som gått bort genom en tragisk bilolycka. Din far tog som så många andra brukar göra vid liknande tillfällen, till flaskan som hjälpmedel för att klara av sorgen. Det är en bedrift att sluta med detta, så det ska han vara tacksam för att han kommit ur.

Men igen, varför skriver du i ett av dina första inlägg på det här forumet om din far och mor? Det verkar som du vill ha medveten uppmärksamhet för detta. Jag antar att detta är i nivå med sandlådan. Uruselt! Ingen tycker synd om någon som själv går och skryter om något personligt som är tragiskt!

Man skulle kunna tro att du är 10 år. Eller, är du det kanske?
Jättebra förslag förutom att bilder är otroligt svåra att binda till en användare med säkerhet.
_gege besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:55.