![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu e de jul igen...
Snöa hela jäkla dan igår, så nu är det vitt på backen igen...kul...not...
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Tror inte att det är speciellt vanligt att flera olika personer helt plötsligt börjar trakassera en annan människa, HELT UTAN ANLEDNING. Man behöver ju inte vara hjärnkirug för att fatta att det ligger en hund begraven någonstans oxå. Kan ju tillägga, att jag försvarar inte tilltaget på nått vis ändå.
![]() |
![]() |
#3 | |
Read-only
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() Citat:
Och jag måste bara fråga dig, ekankal, känner du dig tuff när du sparkar på en som har det svårt i livet? För det är precis vad du gör gång på gång på gång... Hoppas du är jävligt nöjd!!! ![]() Senast redigerad av Troian den 2012-04-18 klockan 23:22. Anledning: edit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Hade du haft lite innanför pannbenet, så har det varit betydligt smartare att svara på kommentarerna och inläggen som har gjorts mot dej, på ett sakligt och moget sätt, då hade man kanske kunnat ta dej på allvar. Och med detta inlägg, så slutar jag både att läsa och kommentera några fler av dina inlägg, för man blir bara så, för att använda DINA EGNA ORD, sjukt jävla fett trött av dom.
![]() |