![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Read-only
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() Citat:
Vill även passa på och tacka alla som har visat förståelse och välkommnat mig här på forumet. Jag börjar redan känna mig som en i familjen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Riktigt sorglig text att läsa om din mamma och pappa, jag hoppas att allt blir bra för er. Men om du vill bli behandlad på ett bra sätt här på forumet då måste du hålla en bättre ton till oss andra medlemmar här.
Men välkommen till forumet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
välkommen till forumet, Troian! jag hoppas att du trivs väldigt bra här
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Behandla andra här, som du själv vill bli behandlad, så kommer det gå bra. Välkommen igen!
![]() |
#5 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Välkommen hit får jag säga! Det är alltid kul med nya medlemmar!
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Read-only
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Tack så mycket för ert varma välkomnande!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vill bara säga till alla här på forumet, att...
Ta det lilla lugna med nya medlemmar. Gör dom nån miss, tillrättavisa dom bara. En rejäl utskällning, kan få dom att bli rädd för att posta eller så flyr dom från sidan. Tänk även på att en del har svårt att skriva eller uttrycka sig, kan vara p.g.a. nån sjukdom. Så om man t.ex. inte förstår vad nån skrivit, behöver man inte skriva tillbaka: Hur fasen skriver du ditt spån!?????, utan man kan skriva: Hur menar du egentligen? Vi ska vara rädd om nya medlemmar, dom för denna hobby framåt! Och vem vet, han som flydde, kanske hade blivit en baddare på ruttbygge och 3d-bygge, om han varit kvar och fortsatt att utvecklas.