![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Glatt överraskad av tuben, trodde inte att jag skulle vara direkt intresserad utav dom, men där hade jag fel. Brukar ha avlösning i Kista och får då åka kommunalt tillbaka till garaget och ta tuben en station till Hallonbergen. Är då väldigt glad, när en C20 kommer, men ibland så skramlar det in en C14. Tror nog, att det är först nu, som jag uppskattar dessa gamla vagnar och även fått mig att tänka. Att jag faktiskt har fått äran att åka med i dom allra första C1orna, dom med stolsryggarna mot fönstrena. Något som jag aldrig riktigt har tänkt på.
Tack för dessa vagnar, Lennart. ![]() Lite sent med ritningar, då det mesta är gjort nu. Men jag har lagt upp en massa ritningar i tråden Diverse ritningar på C1 upp till C20 av blandad kvalité, då detta dock enbart är Betor ifall du skulle få för dig, att ändra på någonting. Direktlänk till sidan nedan. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....1&postcount=95
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2012-04-04 klockan 19:36. |
![]() |
![]() |