![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
OK, Det är mycket väl bekant. Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ta sånt i PM! Och låt denna tråd handla om Lans fantastiska tunnelvagnar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nu längtar man bara efter de nyare tunnelvagnarna!
Jag testade det nya ljudet, assnyggt, passar verkligen de äldre vagnarna. Men för nyare vagnar borde du försöka få till accelerationsljudet som är så ikoniskt för vagnarna. Även de nyare vagnarna borde inte vara lika gnissliga. C1-C6 är(eller kan vara) så gnissliga. Men vagnar som tex C14 och C15 är inte alls lika gnissliga. Testa ochså få till ljudet från luftbromsarna, det gör mycket, även om det är så litet. Senast redigerad av GBSF den 2012-04-04 klockan 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Du borde även måla om en C4:a till blå 80/ 90-tals färg! Finns så mycket man kan göra med vagnarna. Asbra arbete Lan!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Tack GBSF,
ommålningarna kommer väl när alla vagnar är ute? Ljudet på de nyare får väl jag själv göra om ingen annan kan, egentligen bara att ta bort gnisslet och ge lite mer sug i accelerationen.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Vagnarna funkar ej för mig! och ändå har jag installerat allt som Lan har länkat upp.
![]()