![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Är det inte en gammal modell? Är ju mycket möjligt att skaparen slutade med MSTS för flera år sedan. Han kan ju ha bytt adress och så.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Får ikke tak i Arnt, så jeg bare legger ut fila jeg..
God fornøyelse! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Är Arnt i livet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Ser at dette er en gammel tråd, men for at det ikke skal være noen tvil:
Alt materiale som Arnt Kalseth har laget har han donert til trainsim.no. I den tiden vi var aktive samlet vi alt norsk materiale der. Etter som tiden gikk besluttet jeg etterhvert og legge ned trainsim.no og donerte alt materiale vi hadde til http://www.banbyggarna.se/. Samtidig med overføring ga jeg alle fullmakter videre til banbyggarna.se i den hensikt å sikre materialets fremtid og at trainsim miljøet kunne benytte dette videre. Det betyr at banbyggarna.se kan kontaktes dersom noen ønsker å bearbeide dette materiale videre. Det gleder meg å se at dette materiale er tatt godt vare på og lever i beste velgående på tross av at det er over 12 år siden Arnt og jeg startet opp. Lykke til med togsimuleringen.....
oudrun www.trainsim.no Senast redigerad av oudrun den 2013-12-14 klockan 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Alle mine repaints basert på Arnts B3-vogn ble ikke lagt hos Banbyggarna.
Heller ikke min repaint av SJ Dm3 til NSB El 12. Husker du dem, Oudrun? De ble lagt ut på trainsim.no i september 2009. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
norskt |
|
|