![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Japp det blir Lidköping - Herrljunga jag kommer att bygga först, sen om jag orkar så bygger jag till Mariestad också, men innan jag bygger något mer så ska jag göra färdigt Y1:an och Ballastbanan först.
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Ser bra ut Andreas. Kul med Y1 på stationen.
![]() En bild till från samma ställe som innan, sedan får det räcka. ![]() Nästa bild blir från en ny del. mvh .... Mats
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Fint bygge du har gjort. MatsH! Var är rutten belägen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Tack så mycket.
![]() Inspirationen kommer från södra backa industriområde i Borlänge, men slutresultatet kommer att bli ett fantasifoster utan verklighetsanknytning. mvh .... Mats
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fina bilder från Alex och Mats H. Bilderna från ind.området skulle kunna vara foton, så himla verkliga. Kul också att se en Y1 i RW...efterlängtat som fasen!
![]() |
#7 |
|
![]()
Tack Pierre.
![]() Ett par bilder till, sedan får det vara nog för ett tag. Denna gång ett lager på samma bana. .... Mats
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]() Citat:
![]() Är detta något du funderar på att släppa när det blir klart? Jag saknar verkligen svenska rutter att köra på, har börjat att lära mig lite hur man gör rutter men den tid, tålamod och talang som behövs har jag inte riktigt ![]()
![]() |