![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Satt och tänkte lite grann, borde man inte kunna ha kört med alpha och kraftiga normalmaps istället för att faktiskt skurit ut hålen för fönster och dörrar? Ur polygonsynpunkt menar jag. Borde finnas mycket att vinna på en model med så många fönster. 8 trianglar för ramen och 2 för rutan på varje fönster för att inte nämna effektivare triangulering av själva väggen.
__________________
UVW = Usch, Vilket Wansinne ![]() Senast redigerad av sealpower den 2012-01-10 klockan 07:58. |
![]() |
![]() |