![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Hej LAN
Jag läser alla inlägg på forumet dagligen. Jag är imponerad av vad Du och flera andra kan åstadkomma!! Själv kommer jag inte i närheten av detta. Jag håller just nu på att försöka skapa ett ånglok. Jag har lagt upp ett nytt ämne TRJ 5 så Du kan se vilken otrolig skillnad det är på Dina och mina skapelser. De modeller som ni visar på forumet visar vad som är möjligt att åstadkomma och är en inspirationskälla för mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Tyvärr så verkar det som om Trainz-delen får sitt slut snart... Vilket är synd, för Trainz är riktigt roligt! Och med alla dem fantastiska objekt ni gör, blir det bara bättre. Tyvärr är man rätt blyg, och brukar mest vara tyst när det gäller att skriva inlägg här på forumet... Men tro mig, ALLT ni gjort, uppskattas OTROLIGT mycket av oss alla! Utan er, blir det nog som rely säger...
![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Vad vore Trainz för oss i som gillar svenskt utan lan, ekankal m.fl.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Just det.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej !
Nä - vad är nu detta?? Deppa nu inte bara för att det är lite lugnt på forumet ibland. Jag laddar ner allt jag ser och är OERHÖRT tacksam för allt som ni (som har den stora kunskapen att kunna konstruera något för Trainz) lägger upp här på forumet. Ni skall alla, ingen nämd ingen glömd, ha en stor eloge för allt arbete ni gör. ![]() ![]() Om någon av er skulle ge upp och lägga Trainz på hyllan så kommer saknaden efter er att bli mycket stor. (Jag har för övrigt själv lagt Trainz på hyllan för ett tag men det är en annan historia. Ni har säkert läst om mina misslyckanden i forumet angående Bensland.) Forumet behöver er. Nej, kämpa på och gå vidare. ![]() Hälsningar