![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack för svaret, Kvarne???????????????????????
Jag fråga efter screenshots för att det inte fanns några på den sidan. Jag bor 40 mil ifrån Stockholm, så jag kan heller inte bara smita in på lunchen på SL Center eller spårvägsmuseét. Spelet har ju några år på nacken och finns inte överallt, det var därför jag fråga om det här! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SL The Game | Pierre | Off-topic | 7 | 2004-09-03 18:34 |
Mennesker i MSTS game! | Erlvik | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-07 22:38 |
Önska saker till MSTS 2! | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 44 | 2002-08-10 12:57 |
MSTS gmax Game Pack | Patrik | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-03 15:59 |
Trainz reviewed på engelska | Hawk | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2001-12-16 06:18 |