![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Tjena grabbar,
jag har investerad 5 timmar igår för att få igång banan på TS2012... Jag kunde reda ut allt vad som saknades till att köra free roam & 80s scenario, köpte tom RC6 loken ![]() Men titta: ![]() ![]() Vad är problemet i free roam? Vilket tåg ser så konstig ut? Andra bilden är från 80s scenario. Har någon en aning vad som kan vara fel här? Eller är det också pga uppgraderingen till RS2012? Tack för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tyvärr fungerar banan inte till 100% i TS12 med version 2.0. Jag ska fixa det som är fel och återkomma med version 3.0.
Det bästa för dig är att skapa ett eget scenario och köra banan!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
inget av banorna funkade för mig å då hadde jag laddat ner allt som stod i readme filen... senare märkte jag att några orginalbanor inte längre gick att köra så det hela slutade med att jag fick installera om allt..
å nu vågar jag nog inte testa igen .. Gripen |
![]() |
![]() |