![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Börjat komma igång med Trainz igen men nu låser sig spelet av och till,
kör inte helskärm, snarare i mindre fönster så jag kan hålla koll på lite annat också. Men det är som datorn inte klarar av spelet, det hänger sig titt som tätt, kanske man skulle startat om allt och prova på nytt. Har plockat bort en massa lok från listan så den inte är så enormt stor, hittade ett intressant lok jag testade, en diesel i grå/röd ton, det kan inte vara loket i sig som har någon defekt fil i sig? Loket är troligtvis inte nerladdat av mig iallafall. Några ideér? Ett vanligt fel som förekommer som löser sig vid omstart? Jjag gillar inte riktigt att stänga ner/starta om, nog kommer datorn igång alltid men man känner sig lite osäker då man är ganska otrygg av sig och gärna vill ha ständig uppkoppling. |
![]() |
![]() |