![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Inte hänt så mycket. Det är nästan så att mer har tagits bort av vad som lagts till. De synliga förändringarna är att plogen nästan är klar, ljushusen har fått mer detaljer och är mer runda samt "kabelhållaren" har kommit på plats.
Att bytas ut är bufferts, som synes är borttagna och även steg.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Snyggt
![]()
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det har inte hunnit hända så mycket på senaste efter en semester i "newS land" aka Tyskland. Men några detaljer har i alla fall byggts på:
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() ![]() ![]()
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Snyggt! Det är ju helt klart detaljerna som gör skillnaden
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Mycket eller kanske RIKTIGT
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanonbra att välja X10, går ju att göra så många varianter på den. Snyggt jobbat!
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]()
Mycket snyggt Basse! X10.an är ju grymt snygg även X60 ser mycket bra ut!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tack tack,
Bönan: Jag är tveksam till export för MSTS, jag har ingen kunskap om det själv - det krävs tillräckligt med slit för RW just nu (måste än en gång säga att utan Mawkish och även Mazz skulle det ta ännu längre tid) Med två vagnar, 2 boggis och det flesta detaljer klara ligger jag på 25k polys. Mycket går såklart att LODa bort annars är risken att det blir väldigt tungt. T.ex. jämförelse med Mawkish's Zss och Marcus Td så kan de vara lite tyngre på polygon-sidan eftersom det inte kommer vara så många i samma scen. Med ett pendeltåg på minst samma polyantal så kan det finnas betydligt fler i samma scen på en station eller bangård. Så det är några parametrar att brottas med för att bestämma detaljnivån. Klarar Msts det?
![]() |
#10 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Basse!
Superfina tåg du utvecklar! Lycka till i forsättningen. Jag tror inte MSTS klarar, men kanske med ORTS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Totte, det finns väldigt detaljerade tåg till MSTS som MSTS klarar bra. När community-ware var aktuellt förut så visade någon en bild på ett superdetaljerat ånglok till MSTS, som fungerade bra. Men OpenRails klarar ju helt säkert det här tåget.
![]()