![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
![]() Finns det någon möjlighet att göra backup på filerna? En annan fråga: Jag tänkte byta Processor i min stationära dator. Just nu har jag: CPU: AMD Phenom(tm) 9650 Quad-Core Processor CPU Socket: Socket AM2+ (940) Kommer den här CPU/Processorn att funka i min dator? ---> AMD Phenom II X4 955 Black Edition CPU:AMD Phenom II X4 955 Black Edition CPU Socket (Kompatibilitet): Socket AM3 Jag tänkte uppgradera datorn till bättre, har då en AMD Phenom(tm) 9650 Quad-Core Processor och en ATI Radeon HD 4650 samt en ATI Radeon HD 3200. Så jag skulle behöva hjälp med det, jag har aldrig uppgraderat min dator. ![]() Senast redigerad av Romet12 den 2011-06-26 klockan 12:49. Anledning: En fråga till! |
|
![]() |
![]() |