![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Har du provat att klicka på den blå texten "To see what ........." ?
Kan finnas nyttiga ledtrådar där.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack för tipset Ekan !
Har nu tittat på vad som finns i informationen fast det är helt obegripligt för en som jag. Kanske någon som har kunskaper i dataspråk och programmering kan förstå och förklara? Bifogar de två dokument som visas (brydde mig inte om att ta med cmp-listan eller vad det nu var för något. Behövs den så fixar jag en ny. Den innehöll ingen vettig text, bara kodsträngar.) Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tredje gången gillt?
Håll tummarna nu - för jag har för tredje gången slängt ut ALLT som heter Trainz och Auran med mappar och allt. (Undantag: Sparat Local-mappen på extern HD). Så nu vore det fasiken om det inte skall fungera. Orsaken är: TADDaemon strular för mig. Det går inte att spara min rutt som CDP. Har fungerat tidigare, men nu har det strulat. Jag har letat och sökt efter just TADDaemon på hårddisken men inte hittat. Jag vill radera den skiten också, så att Trainz skriver in programmet på nytt, nu när jag laddar in programmen på nytt. Hoppas det skall fungera. Hälsningar (från en något frustrerad trainzare) ![]()