![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag slog på stora trumman häromdan och köpte en lifetime ticket från Trainz och det ångrar jag inte en sekund för nu ser jag hur snabbt och effektivt det är och det var dyrt, det var det, men det räcker ju 25 år, kan varmt rekommendera detta! Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Har du någon form av garanti eller återbetalningsmöjlighet om Auran lägger ner DLS om två år? Själv måste jag tyvärr tillstå att jag inte litar nog mycket på det bolaget för att köpa något som gäller i 25 år - jag nöjer mig med att köpa års prenumerationer.... då förlorar jag inte så mkt pengar om de går i KK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Är själv mycket dålig på att hitta saker och ladda ner där. Har hittat allt från våra egna sidor m.m. Tycker aldrig man får tag på det man vill ha. Antagligen jag som aldrig lär mig nyttja denna central effektivt!
Men har funderat på en ticket. |
![]() |
![]() |