![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej!
Snyggt bygge!! ![]() Här är en bild på övergångskopplet ifrån handhavandeboken... ![]() MVH Roberth Johanson
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
kan du mejla mig bilderna med hänvisningarna också. Bilderna är väldigt otydliga här! Jag skickar min mejladress på forumets internmejl:
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Har hunnit med lite bygg idag mellan jobbet med "högtrycksskvätten" och Påskstöket!
YBo6 nästan klar, sen blir det ren kopiering och justering till UBFo6y, X16, YBo7SFF, YBo7, YBo8 och YSo6. Sen återstår ju UDFo15 och UF6 som behöver lite "vår-ans" innan jag är nöjd. Trimmat in Inredning och Interior(=hytt) till YBo6 och gjort ny hel motorhuv som öppnas år höger, den gick säkert att lyfta bort helt! Detta utspelade på den tiden då man kunde meka med en 8-cylindrig diesel utan att klämma sig till döds, försök meka med en Hondamotor -2009 utan kirurgiska instrument och få nåt gjort! Hahaha! Några bilder för att hålla forumet hjälpligt vid liv.