| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Tidigare v10 
			
			
			
			Reg.datum: Nov 2005 
				Ort: Halmstad 
				
				
					Inlägg: 2 513
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dessa rälsbussar kommer bli en fantastisk upplevelse när man får lägga "tassarna" på dom,jag vill tacka alla som är involverade i det här fantastiska projekt: Tack så mycket! Utan er hade vi inte fått se utvecklingen av Sveriges igenom tiderna trevligaste motorvagn!  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Sep 2010 
				Ort: Stockholm 
				
				
					Inlägg: 390
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Håller med nu får gamla Y6 generationen konkurrens av nyare men ett fortfarende gammalt tåg. Längtar nu tills man äntligen får köra tåget.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 
		Senast redigerad av Rasmus96 den 2011-04-12 klockan 23:16.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Nov 2001 
				Ort: Onsala,  , Sweden. 
				
				
					Inlägg: 8 149
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kul att höra dessa positiva kommentarer. Vi tackar för dom! Vi (STLEBK) har beslutat att ta det lite lungt så det verkligen blir "världens bästa svenska" modeller, kanske? Jag är en "stresspelle", men mina goda medarbetare har fått "tillfälligt" stopp på mig!?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn  
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |