| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Veteran 
			
			
			
			Reg.datum: Jul 2008 
				Ort: Fagersta 
				
				
					Inlägg: 5 542
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Snyggt! 
		
		
		
		
		
		
			  Men på en av bilderna ser spåren ut att ligga alldeles för nära varandra. 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Jun 2008 
				Ort: Lidköping, Sweden 
				
				
					Inlägg: 908
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tack and thank you 
		
		
		
		
		
		
			Jag vet, på en bild så är jag framför en växel om det är den du menar, och på en annan så ligger två av tre spår för nära varandra men det orkar jag inte ändra på nu. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Jul 2010 
				Ort: Uppsala 
				
				
					Inlägg: 562
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Härligt att det går framåt med banan, snyggt som tusan blir det!  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |