![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
|
![]()
Tack för ett snabbt svar! Fick det att funka i trainz. Känns grymt att kunna se sina egna grejer i trainz. Snart dyker något upp i downloads tråden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Matrial måste namnges enl. standard som finns på TrainzDev Wiki.
Typ xxx.m.onetex för normala enkla material.
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
|
![]()
Hmmm. Jag tycker det verkar som att Blender exporten får in dem i Trainz utan att man sätter namnen så.... kan det möjligen generera en varning eller går det alltså inte alls? Isf antar jag att Blender exporten sätter namnen rätt då.
|
![]() |
![]() |