![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
vad är det för fel med dls. jag har väntat i 5 j*vla månader och fortfarande funkar inte det
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Gå över till MSTS eller RW, så det blir inga problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Köp FCT så ska du se att det kommer fungera,
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Det är bara så.
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
hade det innan på mitt andra konto som dom j*vlarna på auran tog bort för jag inte varit inne på en månad för jag var i egypten dom så att dom skulle g mej 5 månader grattis FCT men den har inte kommit upp på mitt nya konto en och jaghar haft detta i 2 år nu
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
ska gå in och hitta det på internet för jag hade det inann köp på game i växjö ej begangat och det hade en stor repa i sig och fick bara 10 kr tillbaka
vilket ska jag köpa Railworks 2 eller 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2011-03-02 klockan 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
jag har ALDRIG varit med om att dom tagit bort konton pga den anledningen, det måste hänt något annat..
Jag har varit borta långa perioder från deras hemsidor (läs 3 månader). Så det där kan omöjligt stämma. Om nu auran ska ge dig kompensation, och inte gjort detta, skicka ett vänligt mail till dom, så kanske de fungerar.. Förresten finns de redan massa trådar om detta redan, så det räcker och blir över! Skriv i en sådan nästa gång. Jag skulle vätna och se, för trainz har mest material till sig..
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2011-03-02 klockan 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kan inte förstå, är det bara jag som kan ladda ner från DLS utan problem, utan att ha någon FTC?
----------------- Totte: Vad är det för j..vla tips? Det är väl ingen lösning på problemet. Jag kan nog komma med åtskilliga anledningar till varför folk ska byta simulator, från XXXX till XXXX, och gå in och posta dom i resp. avd, men sådana dummheter hade vi väl slutat med?
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2011-03-02 klockan 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag menar inte nedvärdera Trainz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
det är sant jag har massor men för tillfället inte msts för datorn klara inte det
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
står det Download link unaviable - Unaviable to download när man har klickat på objektet och så kommer det upp en ny sida. Det började väl i november. Men Ekan, har du gjort någon uppdatering eller något för att det ska funka? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Däremot fortsätter jag att trycka på start-knappen i CM (varje gång den ändras från stopp, till start), ända tills nerladdningen startar. Ibland räcker det med ett par "klickar", och ibland kan man få trycka på knappen 20-30-40 gånger, eller mer.
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Har läst massor av trådar där man klagar på Aurans DLS. Många som har problem med nedladdningen. Det går för sakta, det hänger sig, man måste trycka hundratals gånger på start och så vidare.
![]() Själv har jag köpt First Class Ticket sedan december och har inga problem. Tvärtom. Det går supersnabbt och hur bra som helst, vilken tid på dygnet som helst. ![]() Summa summarum: Jag ogillar att göra reklam och det kanske rent av är förbjudet i det här forumet (ursäkta i så fall), men jag kan rekommendera FCT för den som tycker illa som DLS. Det är en blygsam investering på 13 kronor för en månad om man bara vill "prova på". Det är väl ungefär vad en bulle kostar till kaffet. Nästa steg är 6 månader för ungefär 121 kronor, 1 år för 169 kronor och 810 kronor för resten av livet. Hälsningar